Dersom en vare ikke passer eller man angrer på kjøpet, kan man enten bytte eller angre kjøpet 14 dager etter mottak. Vi kan ikke bytte vare i systemet til noe dyrere dersom varen er betalt med bankkort. Da må man angre kjøpet, kreditteres og legge en ny ordre på nytt produkt.
Produkt som er kjøpt i vår webshop kan selvfølgelig byttes i butikk.
Ved angring og kreditering vil man normalt ha pengene tilbake på konto innen 7 virkedager.
Ønsker du å reklamere eller reparere et produkt trykk her.
Registrere Bytte eller Retur
For å registrere bytte eller retur må du logge deg inn i webshoppen og gå til kundeservice ikon. (hodetelefon med mic). Gå deretter til fanen med Retur.
Her kan man søke i alle bestillingene ved å trykke på søk eller spesifikt varenavn, varenummer, ordrenummer, fakturanummer osv. Når du kjøper noe hos oss på ditt eget kundenr, i butikk eller på nett vil du alltid få en faktura. Dette er din digitale kvittering.
Dersom du søker på varenavn, vil ordren med den varen dukke opp. Trykk på fakturanr der varen du ønsker å returnere er, og trykk på boks "søk om retur"
Varene i faktura/bestilling vil da dukke opp og du legger inn antall til retur i høyre felt. Trykk "Neste" etter valgt vare og antall.
Vi ønsker at du velger returårsak. Dersom det er en reklamasjonsforespørsel vil vi at du skal beskrive saken kort. Vi vil sende ut link til digitalt reklamasjonskjema for mer detaljert beskrivelse med bilder.
Beskriv grunn til retur og ønske om håndtering. Bytte av vare, retur og kreditering eller reklamasjonsforespørsel.
Trykk neste og Trykk "send returforespørsel".
Frakt på retur/kreditering, bytte og reklamasjon
Dersom vi har levert en feil vare i forhold til bestilling, dekker vi returfrakt og frakt på ny vare.
- Retur/Kreditering : Kjøper dekker returfrakt. Frakt på orginalkjøp vil bli kreditert
- Retur-Bytte av vare: Kjøper dekker returfrakt. Frakt på ny vare dekkes av oss
- Reklamasjonsforespørsel: Vi dekker fraktkostnad.